Image
Top
Navigation
  • Tworzymy strategie marketingowe wykorzystujące tradycyjne i nowoczesne kanały komunikacji

  • Przeprowadzamy badania

    które pozwalają nam na zaproponowanie optymalnych rozwiązań marketingowych

Aby zbudować strategię rozwoju marki, trzeba zacząć od postawieniu sobie szeregu pytań. bzb dzięki swojemu doświadczeniu, wie jakie zagadnienia należy rozważyć. Zawsze pierwszym krokiem, który robimy jest aktualny research otoczenia konkurencyjnego, analiza wyników i pomysły na to, jak najskuteczniej i najszybciej zrealizować założone cele. Zaprojektowanie procesu marketingowego, to początek działań wspierających markę, promujących produkty i usługi.

STRATEGIA – bzb effective brand solutions obejmuje elementy:
  • Architektura marki
  • Strategia budowania wizerunku marki
  • Strategie marketingowe z wykorzystaniem tradycyjnych i nowoczesnych kanałów komunikacji (od DM po social media)
  • Schematy komunikacji i wybór najskuteczniejszych kanałów komunikacji
  • Strategie komunikacji językowej (użycie języka w komunikatach marketingowych)
  • Mechanizmy lojalnościowe, motywacyjne, promocyjne i konkursowe w sprzedaży, w sektorze b2b oraz b2c
  • Analizy i badania marketingowe
  • Analiza dokumentów procesowanych w ramach starań o pozyskanie dotacji i wsparcia
  • Identyfikacja konkurencji i analiza jej sposobów komunikacji i ich skuteczności
  • Pogłębione badanie i analiza działań konkurencji
  • Tworzenie raportów podsumowujących badania i analizy
  • Określenie założeń strategicznych
  • Zidentyfikowania i opis grupy docelowej
  • Segmentacja komunikacji i dobór mediów oraz narzędzi
  • Przygotowanie materiałów dla kreacji: Big Ideas, wyróżniki, cechy charakterystyczne, obietnica marki
  • Harmonogramy projektów